Performance analytics is een cruciaal onderdeel van de 5-stappenmethode die we in deze blogpost beschrijven. Hoe kan Tuuring u daarbij helpen? Tuuring kan u hierbij helpen door het integreren van performance analytics. Vandaag de dag willen organisaties verbeterde resultaten zien voor elk proces. De nadruk moet liggen op de kwaliteit van de gegevens in plaats van op de kwantiteit, en het Performance Insights-platform van Tuuring doet precies dat. Tuuring biedt een scala aan voordelen, waaronder: Tuuring en procesgerichte analysesPerformance analytics are becoming more process focused as processes become more and more process oriented. Performance analytics differ from process more and more as a result of their use of inventory. Process oriented analytics are concerned with revealing a final result of the operation. The nature of process oriented analytics is shown by their usage of inventories. Performance analytics go a step further in the process in addition to showing the problems and solutions by bringing things to light. De werkzaamheden die er zijnPrestatie-analyse is de standaard voor prestatie-analyse. Elk bedrijf gebruikt het overal. Dit is een probleem wanneer bedrijven met dezelfde analytics moeten werken. Elk bedrijf gebruikt dezelfde performance analytics standaard, maar deze standaard is gekozen om zoveel mogelijk bedrijven te bedienen, wat betekent dat iedereen uiteindelijk zijn eigen analyses uitvoert. Dit leidt tot een groter probleem wanneer de analyses een belangrijk onderdeel zijn van de strategie van het bedrijf. Dit betekent dat u te maken krijgt met een enorme verscheidenheid aan analyses als u de analyses als een belangrijk onderdeel van de strategie heeft gepositioneerd. Op Tuuring kunt u elke analyse uitvoeren die u maar wilt. Elk bedrijf kan de analyse gebruiken die het echt nodig heeft. Lagere foutmarges door betere beschikbare dataPrestatieanalyses kunnen u helpen betere beslissingen te nemen door de foutmarges te verkleinen en meer gegevens te verzamelen. Bedrijfsprestaties worden gekwantificeerd in KPI’s. Hoewel KPI’s belangrijk zijn, gaat, zoals gezegd, de focus op de klant en kwaliteit verloren. De gegevens zelf worden de focus van analytics. Bovendien worden KPI’s steeds meer gekwantificeerd, waarbij vooraf vastgestelde waarden worden vermenigvuldigd. Bovendien is het ook mogelijk om met data te knoeien. Het Tuuring Performance Insights platform levert de analytics, wat betekent dat een eindresultaat wordt gemeten door de business. Het gevolg is dat de business de kwaliteit van de analyses moet beoordelen. Dit is veel meer gericht op kwaliteit en levert consistente data op. Lees meer op de website hoe het team van Tuuring dit allemaal realiseert. |
https://tuuring.com/ |