In combinatie met te weinig conversies, het niet makkelijk vinden in zoekmachines is de belangrijkste reden voor het herschrijven van tekst. Immers, als niemand ze leest omdat ze niet in de zoekresultaten van zoekmachines verschijnen, wat heb je dan aan de promotie en pakkende tekst? Stel je voor dat 93% van het internetgebruik begint bij zoekmachines. Voor het verkeer van uw website zijn hoge rankings erg belangrijk. Om een hoge ranking te krijgen, moet je je tekst optimaliseren voor SEO. Dit betekent dat u zoekwoorden moet toevoegen waar uw doelgroep vaak online naar zoekt. Zoekwoordonderzoek helpt u te ontdekken welke zoekwoorden dat zijn. Maar helaas: je bent er nog niet geweest. Ook moet u precies weten hoe en waar u trefwoorden in de tekst plaatst. Voorbij zijn de dagen van het proppen van zoveel mogelijk trefwoorden in de tekst. Tekst herschrijven voor SEO is moeilijker dan je denkt. Wanneer heb je tekst herschreven? Zou het niet beter zijn om de oude tekst weg te gooien en opnieuw te beginnen? Het hangt af van de situatie. Het herschrijven van tekst heeft zeker enkele belangrijke voordelen die het overwegen waard zijn. Stel dat uw tekst niet volledig is geconverteerd, maar wel gemakkelijk te vinden is. Dan heeft je tekst een bepaalde SEO-waarde (een goede positie in zoekmachines). Die plek wil je natuurlijk behouden. Door ervoor te kiezen om te herschrijven, blijft de basis van de tekst die je herschrijft – en dus de SEO-waarde – behouden.
Smodin herschrijven
|
https://www.dergatsjev.be/ |